Doplňky

Jméno
Autor
Hodnocení
Kategorie

Pyroblesk (Tonitru iecit)

Sesláním tohoto kouzla vyvoláš koncentrovanou ohnivou plasmu, která se formuje do tvaru žhnoucí střely – pyroblesku. Podobně jako blesk může být posílen a jeho útočná moc vzroste.

Atributy

Mana 6+4x
Dosah 40 sáhů
Rozsah Jeden cíl
Trvání ihned + hoření
Ověření Sesílání kouzel (INT) vs. Výdrž (ODO)
Vyvolání půl kola
Obtížnost 8+4
Vyžaduje Divoká magie
Více informací

Dr. Krakatoa

Krakatoa je potulný Vodní gnóm, který každou noc vylézá z vody a chodí do lesa Kantares poblíž vesnice Fischland když se dostane na hladinu stává se člověkem. Ale když zase zaleze do vody zase se stává napůl chobotnicí napůl gnómem. Později byl zatčen a popraven. Dodnes se říká že jeho duch stále žije v Hogžálovském rybníku

Atributy

icon-strength Síla 12
icon-dexterity Obratnost 14
icon-constitution Odolnost 13
icon-intelligence Inteligence 15
icon-charisma Charisma 18
Životy 22
Více informací

FEGURD

Fegurdi mají absolutní hudební sluch, dokážou perfektně imitovat zvuky poznaných prostředí, hlasy jiných postav. Jedinou jejich touhou je najít další jedince svého druhu a s nimi společně odcestovat "domů".

Atributy

icon-strength Síla 11
icon-dexterity Obratnost 19
icon-constitution Odolnost 10
icon-intelligence Inteligence 15
icon-charisma Charisma 14
Velikost A
Výška 60 cm
Váha 10 kg
Pohyblivost 38
Více informací

Franta Kalhoty

Dobrodruh amatér vydávající se na vlastní pěst do nebezpečných úkolů, věří že bude velký dobrodruh, realita ale vypadá jinak.

Atributy

icon-strength Síla 16+3
icon-dexterity Obratnost 10+0
icon-constitution Odolnost 16+3
icon-intelligence Inteligence 8-1
icon-charisma Charisma 13+1
Životy 55
Úroveň 5
Velikost B
Pohyblivost 30
Útočné číslo 10/+1 (krátký meč po tatínkovi)
Základní obrana 4 (kroužková zbroj)
Obranné číslo 5 (kroužková zbroj+meč)
Více informací

Hromorozený

Tento doplněk se nachází v sadách:
Monstra a hratelná monstra

Když se narodí dítě při první bouři v měsíci stane se z něj Hromný, neboli runami posetý, ti jsou potom odnášeni na hřbitov, kde buď vyroste, nebo zemře.

Atributy

icon-strength Síla 5
icon-dexterity Obratnost 8
icon-constitution Odolnost 9
icon-intelligence Inteligence 8
icon-charisma Charisma 5
Velikost B
Výška 150-210 coulů
Váha 50-110 lb.
Pohyblivost 30+OBR
Více informací

Evžen Bezbarva - NPC do soutěže

Evžen, člověk, jenž neoplývá ničím zvláštním a přesto skrývá schopnosti, které mu daroval démon, které nejsou tak úplně co si přál. Mezi jeho mírnou a jedinou přednost patří ovládání magie, ale ne zrovna tak jak by si přál.

Atributy

icon-strength Síla 6
icon-dexterity Obratnost 6
icon-constitution Odolnost 6
icon-intelligence Inteligence 6
icon-charisma Charisma 6
Životy 66
Mana 66
Úroveň 6
Velikost 166
Pohyblivost 6
Útočné číslo 6
Základní obrana 6
Obranné číslo 6
Únava 6
Více informací

Ormovo plémě

Jedná se o hadí potomky hadího čaroděje Orma. Primárně byli vytvořeni jako nestvůry v jeho dungeonu, ale použít by se dali i jinak, nebo samostatně.

Atributy

Životy dle tabulky
Úroveň dle tabulky
Velikost dle tabulky
Útočné číslo dle tabulky + speciální
Základní obrana dle tabulky
Obranné číslo dle tabulky
Zvláštní schopnosti v popisku
Typ magická zvířata
Více informací

Ormtszjúzaren „Orm“ Jörmungandrson

Ormtszjúzaren – zjednodušeně Orm – je potomkem Jörmungandra – světového hada, syna boha Lokiho. Je to hadí čaroděj a pokud je někde v jeskyni, nejspíš ho tam někdo poslal výrazně škodit (v mém dobrodružství okusoval on a jeho potomci kořeny Ygdrasilu – světového stromu).

Atributy

icon-strength Síla 18+4
icon-dexterity Obratnost 11/+0
icon-constitution Odolnost 12/+0
icon-intelligence Inteligence 18/+4
icon-charisma Charisma 16/+3
Životy 128
Úroveň 8
Výzva 5x5. úr.
Velikost D
Pohyblivost 35
Útočné číslo 8/+4 tlama + jed Odo. 10 k6/k6+4 + speciální útoky
Základní obrana 7 tvrdé šupiny
Obranné číslo 9
Zvláštní schopnosti Desivý výpad, Mocné plivnutí, Roztříštěná realita, jiskřivé plivnutí, Ormovo plémě
Výskyt Unikátní
Typ Magická bytost
Více informací

Výjimečný Milánek - NPC, soutěž

Vyjimečný Milánek je muž s bujnou fantazií, který od dětství věří, že je hlavním hrdinou všech příběhů, které slyší. Celá vesnice ho zná a podporuje jeho přesvědčení "Ale jasně, že jsi Milánku" což ho jen utvrzuje v jeho představách. Ve svých 55 letech si je jistý, že je napůl gnóm a napůl obr, elfský král s neviditelnými poddanými, mocný kouzelník a statečný dobrodruh. Nosí krátké gnómské kalhoty a košili, věří, že vlastní legendární meč (klacek), královskou elfskou korunu (kus keře) a spoustu poddaných, kteří se akorát stydí se mu ukázat. Pokud ho potkáte, ochotně mu pomozte – určitě to ocení.

Atributy

icon-strength Síla 10
icon-dexterity Obratnost 8
icon-constitution Odolnost 12
icon-intelligence Inteligence 4
icon-charisma Charisma 16
Životy 25
Úroveň 4
Více informací

Horácio Cestička NPC

Horacio Cestička je půlčík detektiv s neomylným smyslem pro detail a přehnanou zálibou v dramatických odhaleních. Jeho precizně padnoucí oblek, černá buřinka a věčně bafající dýmka z něj dělají nepřehlédnutelnou postavu v ulicích Othionu. Navzdory své malé postavě působí důstojně a sebevědomě, i když jeho teatrální způsoby občas vedou k drobným nedorozuměním. Puntičkářský, neúplatný a bystrý, Horacio nikdy neodolá záhadě, kterou by mohl rozluštit – ať už se jedná o složitý zločin nebo zmizení sousedovy kočky.

Atributy

icon-strength Síla 12 (+1)
icon-dexterity Obratnost 18 (+4)
icon-constitution Odolnost 10 (+0)
icon-intelligence Inteligence 14 (+2)
icon-charisma Charisma 16 (+3)
Životy 28
Mana 12
Úroveň 5 (3 Hraničář + 2 Zloděj)
Velikost A
Pohyblivost 34
Útočné číslo 6+3 Okovaný Obušek, 14+10 (Bambitka) 1x za 3 kola
Základní obrana 5 (Kabát)
Obranné číslo 8
Více informací

Bohdal Kovář (NPC do soutěže)

Atributy

icon-strength Síla 16 (+3)
icon-dexterity Obratnost 14 (+2)
icon-constitution Odolnost 10 (+0)
icon-intelligence Inteligence 8 (-1)
icon-charisma Charisma 10 (0)
Životy 21
Mana -
Úroveň 3
Velikost A
Pohyblivost 32
Útočné číslo 10 +1 (obouruční sekera), 5 +1 (dýka)
Základní obrana 5 (kožená zbroj)
Obranné číslo 6 (kožená zbroj)
Více informací

Klerenc Pšenička NPC

Klerenc Pšeníčka - Potulný řemeslník a kramář, vždy usměvavý a dobře naladěný všeuměl

Atributy

icon-strength Síla 7
icon-dexterity Obratnost 15
icon-constitution Odolnost 10
icon-intelligence Inteligence 12
icon-charisma Charisma 15
Životy 22
Úroveň 4
Velikost A
Pohyblivost 20
Základní obrana 0
Obranné číslo 3
Více informací

Magistr Gibkar (soutěžní NPC)

Nejznámější alchymista na světě, sepsal pojednání O původu druhů. Rád cestuje se svym ještěrem Darwinem, dává soukromé lekce alchymie a prodává předměty.

Atributy

icon-strength Síla 9
icon-dexterity Obratnost 21
icon-constitution Odolnost 10
icon-intelligence Inteligence 21
icon-charisma Charisma 10
Životy 200
Mana 200 mana/ 300 surovin
Úroveň Cca 20
Velikost A
Útočné číslo Okovaná hůl (5, +1)
Základní obrana 1
Obranné číslo Okovaná hůl (6)
Schpnosti Veškeré alchymistické v PPZ a PPP
Více informací

GARY

Gary……….baldur…boj…prohra……..obnovení rodu….další butva

Atributy

icon-strength Síla 12
icon-dexterity Obratnost 6
icon-constitution Odolnost 12
icon-intelligence Inteligence 10
icon-charisma Charisma 8
Životy 10
Mana 12
Úroveň 2
Velikost C
Pohyblivost 13
Útočné číslo 7
Základní obrana 7
Obranné číslo 4
Karma 0
Štěstí -2
Vzhled 4
Výdrž 7
Více informací

GARY

Gary……….baldur…boj…prohra……..obnovení rodu….další butva

Atributy

icon-strength Síla 12
icon-dexterity Obratnost 6
icon-constitution Odolnost 12
icon-intelligence Inteligence 10
icon-charisma Charisma 8
Životy 10
Mana 12
Úroveň 2
Velikost C
Pohyblivost 13
Útočné číslo 7
Základní obrana 7
Obranné číslo 4
Karma 0
Štěstí -2
Vzhled 4
Výdrž 7
Více informací

Ōdrim Gwanvan - NPC

Ōdrim Gwanvan je trpaslík, alchymista a expert na výbušniny. Jeho robustní postava nese stopy letité práce v dolech, zatímco jeho vousy často načichlé sírou a tabákem svědčí o jeho zálibě v kouření. S jiskrou v očích a sudem máslového piva po ruce je to výbušná kombinace šílence, génia a potížisty.

Atributy

icon-strength Síla 14 (+2)
icon-dexterity Obratnost 13 (+1)
icon-constitution Odolnost 18 (+4)
icon-intelligence Inteligence 12 (+1)
icon-charisma Charisma 9 (-1)
Životy 44
Mana 120 many / 400 surovin
Úroveň 5
Velikost A
Pohyblivost 20
Útočné číslo 5+3 (obušek), 5+1 (lehká kuše)
Základní obrana 3
Obranné číslo 4
Více informací

Toník Konvalinka - NPC

Toník je obr, ale jeho vzezření je spíše komické než děsivé. Sice měří dva a půl metru, ale jeho vzezření komicky připomíná půlčíka. Nosí záplatované lněné kalhoty s kšandami a košili, kterou mu místní švadlena musela ušít ze dvou ubrusů. Nohy má stále bosé, jak velí půlčíkovské návyky, stejně se pro jeho velikost nevyrábí.

Atributy

icon-strength Síla 16 (+3)
icon-dexterity Obratnost 12 (+1)
icon-constitution Odolnost 18 (+4)
icon-intelligence Inteligence 12 (+1)
icon-charisma Charisma 8 (-1)
Životy 29
Mana 11
Úroveň 3 (Hraničář)
Velikost C
Pohyblivost 41
Útočné číslo 9+1 Motyka
Základní obrana 3
Obranné číslo 4
Více informací

Voces Magicae

Kniha základních kouzelnických kouzel. Pro vytištění, svázání a předání hráči/hráčce kouzelníka/kouzelnice.

Více informací

Etický sběrač ještěrčích ocásků

Předmět je určen pro citlivější povahy a eticky založené alchymisty, kteří nechtějí riskovat zabití nebo poranění ještěrky při sběru ocásků, vhodných pro výrobu Lektvaru rychlosti.

Atributy

Hmotnost 0,7 lb
Cena 1 zl
Více informací