Doplňky
Pyroblesk (Tonitru iecit)
Sesláním tohoto kouzla vyvoláš koncentrovanou ohnivou plasmu, která se formuje do tvaru žhnoucí střely – pyroblesku. Podobně jako blesk může být posílen a jeho útočná moc vzroste.
Atributy
Dr. Krakatoa
Krakatoa je potulný Vodní gnóm, který každou noc vylézá z vody a chodí do lesa Kantares poblíž vesnice Fischland když se dostane na hladinu stává se člověkem. Ale když zase zaleze do vody zase se stává napůl chobotnicí napůl gnómem. Později byl zatčen a popraven. Dodnes se říká že jeho duch stále žije v Hogžálovském rybníku
Atributy
FEGURD
Fegurdi mají absolutní hudební sluch, dokážou perfektně imitovat zvuky poznaných prostředí, hlasy jiných postav. Jedinou jejich touhou je najít další jedince svého druhu a s nimi společně odcestovat "domů".
Atributy
Franta Kalhoty
Dobrodruh amatér vydávající se na vlastní pěst do nebezpečných úkolů, věří že bude velký dobrodruh, realita ale vypadá jinak.
Atributy
Hromorozený
Když se narodí dítě při první bouři v měsíci stane se z něj Hromný, neboli runami posetý, ti jsou potom odnášeni na hřbitov, kde buď vyroste, nebo zemře.
Atributy
Evžen Bezbarva - NPC do soutěže
Evžen, člověk, jenž neoplývá ničím zvláštním a přesto skrývá schopnosti, které mu daroval démon, které nejsou tak úplně co si přál. Mezi jeho mírnou a jedinou přednost patří ovládání magie, ale ne zrovna tak jak by si přál.
Atributy
Ormovo plémě
Jedná se o hadí potomky hadího čaroděje Orma. Primárně byli vytvořeni jako nestvůry v jeho dungeonu, ale použít by se dali i jinak, nebo samostatně.
Atributy
Ormtszjúzaren „Orm“ Jörmungandrson
Ormtszjúzaren – zjednodušeně Orm – je potomkem Jörmungandra – světového hada, syna boha Lokiho. Je to hadí čaroděj a pokud je někde v jeskyni, nejspíš ho tam někdo poslal výrazně škodit (v mém dobrodružství okusoval on a jeho potomci kořeny Ygdrasilu – světového stromu).
Atributy
Výjimečný Milánek - NPC, soutěž
Vyjimečný Milánek je muž s bujnou fantazií, který od dětství věří, že je hlavním hrdinou všech příběhů, které slyší. Celá vesnice ho zná a podporuje jeho přesvědčení "Ale jasně, že jsi Milánku" což ho jen utvrzuje v jeho představách. Ve svých 55 letech si je jistý, že je napůl gnóm a napůl obr, elfský král s neviditelnými poddanými, mocný kouzelník a statečný dobrodruh. Nosí krátké gnómské kalhoty a košili, věří, že vlastní legendární meč (klacek), královskou elfskou korunu (kus keře) a spoustu poddaných, kteří se akorát stydí se mu ukázat. Pokud ho potkáte, ochotně mu pomozte – určitě to ocení.
Atributy
Horácio Cestička NPC
Horacio Cestička je půlčík detektiv s neomylným smyslem pro detail a přehnanou zálibou v dramatických odhaleních. Jeho precizně padnoucí oblek, černá buřinka a věčně bafající dýmka z něj dělají nepřehlédnutelnou postavu v ulicích Othionu. Navzdory své malé postavě působí důstojně a sebevědomě, i když jeho teatrální způsoby občas vedou k drobným nedorozuměním. Puntičkářský, neúplatný a bystrý, Horacio nikdy neodolá záhadě, kterou by mohl rozluštit – ať už se jedná o složitý zločin nebo zmizení sousedovy kočky.
Atributy
Bohdal Kovář (NPC do soutěže)
Atributy
Klerenc Pšenička NPC
Klerenc Pšeníčka - Potulný řemeslník a kramář, vždy usměvavý a dobře naladěný všeuměl
Atributy
Magistr Gibkar (soutěžní NPC)
Nejznámější alchymista na světě, sepsal pojednání O původu druhů. Rád cestuje se svym ještěrem Darwinem, dává soukromé lekce alchymie a prodává předměty.
Atributy
GARY
Gary……….baldur…boj…prohra……..obnovení rodu….další butva
Atributy
GARY
Gary……….baldur…boj…prohra……..obnovení rodu….další butva
Atributy
Ōdrim Gwanvan - NPC
Ōdrim Gwanvan je trpaslík, alchymista a expert na výbušniny. Jeho robustní postava nese stopy letité práce v dolech, zatímco jeho vousy často načichlé sírou a tabákem svědčí o jeho zálibě v kouření. S jiskrou v očích a sudem máslového piva po ruce je to výbušná kombinace šílence, génia a potížisty.
Atributy
Toník Konvalinka - NPC
Toník je obr, ale jeho vzezření je spíše komické než děsivé. Sice měří dva a půl metru, ale jeho vzezření komicky připomíná půlčíka. Nosí záplatované lněné kalhoty s kšandami a košili, kterou mu místní švadlena musela ušít ze dvou ubrusů. Nohy má stále bosé, jak velí půlčíkovské návyky, stejně se pro jeho velikost nevyrábí.
Atributy
Voces Magicae
Kniha základních kouzelnických kouzel. Pro vytištění, svázání a předání hráči/hráčce kouzelníka/kouzelnice.
Etický sběrač ještěrčích ocásků
Předmět je určen pro citlivější povahy a eticky založené alchymisty, kteří nechtějí riskovat zabití nebo poranění ještěrky při sběru ocásků, vhodných pro výrobu Lektvaru rychlosti.