Doplňky

Jméno
Autor
Hodnocení
Kategorie

Magický Inhibitor

Implantát blokující manipulaci s vichry many.

Atributy

Mana 150
Suroviny 400
Základ Obsidián, krev salamandra, arxonit
Trvání Napořád
Výroba 2 dny
Popis Modro černá destička velikosti pídě
Použití Voperování
Obtížnost 22
Vyžaduje Specializace Medicus: Biologická augmentace
Více informací

Bajonet na těžkou kuši

Bajonet slouží jako doplňková součást těžké kuše, který umožňuje s ní bojovat na blízku aniž by napadený musel přezbrojovat nebo získával nevýhodu.

Atributy

Útočnost 3
Zranění 2
Obrana 1
Typ zbraně bodná
Dosah 1.5 s
Hmotnost 0,5 lb
Cena 25
Obouruční Ano
Druh zbraně Lehké krátké
Více informací

Bard

Znají je všichni, bardi, pěvci, minstrelové, skaldové - potulní studenti a umělci. Tam kam přijde bývá vítaný pro své poutavé vyprávění a písně o hrdinech a králích, o bitvách a láskách, o bozích a lidech.

Atributy

Útočné číslo 5 (kord)
Základní obrana 4
Obranné číslo 8
icon-strength Síla 11
icon-dexterity Obratnost 14
icon-constitution Odolnost 10
icon-intelligence Inteligence 13
icon-charisma Charisma 16
Životy 25
Mana 20
Úroveň 4
Velikost dle rasy
Pohyblivost dle rasy
DOVEDNOSTI Akrobacie (OBR): 6, Postřeh (INT): 5, Reflex (ODO): 5, Splynutí s davem (OBR/CHR): 5/6
VAVŘÍNOVÝ VĚNEC Tento artefakt získaný vítězstvím v soutěži v umění básnickém, propůjčuje bardovi magenergii, kterou může použít k jednoduchým mentálním kouzlům.
KRYSAŘ Bardova píseň uspí všechny posluchače pokud neuspějí v hodu proti pasti na Vůli (INT) (8 až 13). Spánek je obyčejný a trvá 1k6 směn. Spánek nemá žádné negativní činky krom zmatení postavy a vyschlý krk.
BAVIČ Bard může pobavit lidi bujarou písní. Ta roztančí všechny hosty v krčmě, nebo je donutí přidat se mezi pijáky a zpívat. Její pravý účel je ale odvést pozornost od ostatních členů družiny, pokud chtějí provést nějaký skrytý záměr (vyjednávání, zlodějské akce…) Působí asi 1 směnu a hází se proti pasti na Postřeh s nevýhodou -5.
Více informací

Opakovací kuše

Těžká střelná zbraň (požadovaná SIL +2 a vyšší) tato zbraň střílí po 5 akcí po jednom projektilu. Její nabytí trvá dalších 5 kol.

Atributy

Útočnost 6
Zranění 3
Obrana 1
Dostřel 50 / 180
Typ zbraně Střelná
Hmotnost 5 lb
Cena 100 zl
Druh zbraně Těžké
Více informací

Neoficiální rozšířená mapa Othionu!

Cestovateli, v rukou třímáš neoficiální doplněnou mapu Othionu která obsahuje přídavky z questů a kompendií ba dokonce vlastní herní invence naší družiny po dvou letech kampaně.

Více informací

Zbroje TOKENY

Tento doplněk se nachází v sadách:
Tokeny pro VTT R20 či Owlbear

Tokeny zbrojí

Více informací

Základní předměty a výbava TOKENY

Tento doplněk se nachází v sadách:
Tokeny pro VTT R20 či Owlbear

Základní předměty a výbava pro výpravu

Více informací

Základní alchymistické předměty TOKENY

Tento doplněk se nachází v sadách:
Tokeny pro VTT R20 či Owlbear

Základní alchymistické předměty, bomby a výrobky

Více informací

Základní lektvary tokeny

Tento doplněk se nachází v sadách:
Tokeny pro VTT R20 či Owlbear

Sada tokenů základních alchymistických předmětů.

Více informací

Drakoželva

Drakoželva je obrovské, mocné stvoření s tvrdým krunýřem a ohnivým dechem. Obvykle je klidná, ale pokud je vyprovokována, stává se smrtelně nebezpečným protivníkem.

Atributy

icon-strength Síla 22
icon-dexterity Obratnost 8
icon-constitution Odolnost 20
icon-intelligence Inteligence 6
icon-charisma Charisma 4
Životy 103 (mládě), 138 (dospělec), 165 (prastarý)
Úroveň 8 / 12 / 16
Výzva 4x6 / 4x8 / 4x12
Velikost B (mládě), C (dospělec), D (prastarý)
Pohyblivost 19 (souš), 60 (voda)
Útočné číslo 14 + 8 (zobák), 18 + 2 (ocas)
Základní obrana 14
Obranné číslo 19
Zvláštní schopnosti Ohnivý dech: Jednou za tři kola plivne kužel ohně (30°) o délce 10 sáhů, způsobující 2k6 ohnivého zranění. Cíle v dosahu hodí na Výdrž (ODO) vs. 15, aby utrpěly jen 1/2 zranění. Tvrdý krunýř: Snižuje zranění o 2 životy vlivem vysoké odolnosti.
Rezistence Drtivé zranění
Imunita Sečné zranění, Bodné zranění, Oheň
Slabina Blesk
Dovednosti Postřeh (8), Výdrž (10)
Četnost 1-5
Výskyt Teplá moře a jeskyně v okolí tropických pobřeží, mořských vulkánů a horkých pramenů.
Typ Zvíře
Zkušenosti 1200
Více informací

TOKENY Nemrtví

Tento doplněk se nachází v sadách:
Tokeny pro VTT R20 či Owlbear

Více informací

TOKENY zvířata

Tento doplněk se nachází v sadách:
Tokeny pro VTT R20 či Owlbear

Více informací

TOKENY Cizí postavy

Tento doplněk se nachází v sadách:
Tokeny pro VTT R20 či Owlbear

Kopa realistických tokenů kouzelníků, alchymistů, obchodníků, strážných, hospodských, farmářů atp.

Více informací

TOKENY Gnollové

Tento doplněk se nachází v sadách:
Tokeny pro VTT R20 či Owlbear

Více informací

Hřimdibádův almanach fantastotaškařic

Cestovní almanach anekdot pro veselé družiny, výpravy a expedice

Atributy

Hmotnost 0.2
Cena 0
Více informací

Vrah

Cizí postava, která chybí v PPZ pro Vypravěče.

Atributy

icon-dexterity Obratnost 17 (+3)
icon-constitution Odolnost 13 (+1)
icon-intelligence Inteligence 10 (0)
icon-charisma Charisma 15 (+2)
Životy 31
Úroveň 4
Velikost A-C
Pohyblivost 33
Útočné číslo 5 (bod) / 7 (vrh) - 6x dýka
Základní obrana 5
Obranné číslo 8 (dýka)
icon-strength Síla 13 (+1)
Více informací