Doplňky

Jméno
Autor
Hodnocení
Kategorie

trpaslíci chaosu

Atributy

icon-strength Síla 7
icon-dexterity Obratnost 8
icon-constitution Odolnost 9
icon-intelligence Inteligence 8
icon-charisma Charisma 3
Velikost A
Výška 150-160
Váha 80-150
Pohyblivost 35
Více informací

Najdi bytost

Kouzlo umožňuje nalézt bestie a magické tvory tedy bytosti, na jejichž lov se Chodci specializují. Po dobu trvání chodec vnímá směr, přibližnou vzdálenost a pohyb cíle.

Atributy

Duševní síla 8
Dosah koule o poloměru 1 míle
Rozsah 1 tvor
Trvání 1 směna
Vyvolání 5 kol
Obtížnost 14
Vyžaduje Hmotná vazba, 6. úroveň, specializace Chodec, Chodecká magie
Více informací

Najdi osobu

Hraničář vycítí směr a přibližnou vzdálenost k hledané osobě. Bez hmotné vazby kouzlo selže. Pokud osobu hraničář nikdy neviděl, získává Nevýhodu (+5 k obtížnosti). Kouzlo nepůsobí na nemrtvé, démony ani bytosti chráněné magií proti věštění.

Atributy

Duševní síla 5
Dosah 1 míle
Rozsah 1 osoba
Trvání 1 směna
Vyvolání 2 kola
Obtížnost 10
Vyžaduje Část hledané osoby nebo její věc
Směr magie Magie pocestných
Více informací

Síť prokletého včelaře

Prokletý předmět umožňující svému nositeli využívat moci Roje, dokud ho samotnéhoi nepohltí.

Více informací

Korzárovy vraždožabky (sada)

Tento doplněk se nachází v sadách:
Zlatohlávkovy Artefakty

Sada pěti vrhacích hvězdic. Nad vodní hladinou se hvězdice odráží a stabilizuje let. K základnímu dosahu vrhu přičti +20 sáhů. Při boji získáš Výhodu (bonus +5) k hodu na útok proti cíli v kovové zbroji nebo krytého kovovým štítem. Pokud bojuješ proti nepřátelům beze zbroje, jejich zbroj je nekovová (vycpávaná, prošívaná či kožená) nebo nemá přírodní typ zbroje z typu rohoviny, chitinu či kamene zásah způsobí navíc jednorázové krvácení 1k6/2 zranění. Pokud hvězdice minula nad vodou svůj cíl a není v její trajektorii překážka, v dalším kole se vrátí k nositeli. Jako reakci hoď Reflex (OBR) vs 15.  Máš-li schopnost Vějíř dýk, můžeš s touto sadou vrhnout o 1 hvězdici navíc (celkem +1 projektil).

Atributy

Útočnost 3
Zranění 3
Obrana 0
Dostřel 10/20 (+20x)
Typ zbraně Vrhací
Hmotnost 0,15 lb
Cena 150 zl (30 za jednu)
Vrhací Ano
Druh zbraně Lehké krátké
Více informací

Miska z prvotní hlíny

Tento doplněk se nachází v sadách:
Zlatohlávkovy Artefakty

Miska z hrubé, ale pevné bezešvé hlíny o průměru zhruba jedné dlaně. Stěny jsou nepravidelné, jako by je tvarovala spíš ruka než kruh. Povrch zůstává matný, v odstínech tlumené okrové a cihlové; v pálených místech se objevují jemné pihy tmavších zrnek. Ten, kdo se během dne nají z Misky z prvotní hlíny a poté absolvuje plnohodnotný dlouhý odpočinek, získá na  následujících 1k6 dní Výhodu (bonus +5) k hodům Odolnosti proti nemocem, běžným horečkám a únavovým stavům. Rostliny zasazené do zeminy v Miske rostou přibližně desetkrát rychleji než obvykle v daném podnebí.

Atributy

Hmotnost 0,5 lb
Cena 500 zl
Více informací

Thuldur - Pěst zkázy

Tento doplněk se nachází v sadách:
Zlatohlávkovy Artefakty

Thuldur je masivní bourací kladivo vyrobené z pyrexitu, vzácného a mimořádně odolného kovu s načervenalým leskem a jádro má ze zkamenělého dřeva. Potřebná síla pro nošení kladiva je Oprava +3.

Atributy

Útočnost 10
Zranění 5
Obrana 0
Typ zbraně Drtivá
Dosah 1,5 sáhu
Hmotnost 8 liber
Cena 350 zl
Obouruční Ano
Druh zbraně Těžké
Více informací

Dohlížitelův terč

Tento doplněk se nachází v sadách:
Zlatohlávkovy Artefakty

Dohlížitelův terč je malý kulatý puklíř o průměru sotva půl sáhu, určený pro boj zblízka a volný pohyb. Čelní plát je z šedomodré oceli vytažené do mělkého kužele se zvýrazněným středovým pukem. Okraj lemuje fialový arxonitový pás.  Nositel má díky němu bonus +2 k obraně. Puklíř je velmi lehký, k jeho použití stačí i síla s opravou SIL pod 0. Štít se používá v aktivní obraně. Výhody smí využívat postava zasvěcená bohyni Gwen nebo ta postava jež projde její zkouškou. Jeho bariéra je ovládaná dovedností Prosby (CHAR) nebo v omezené míře dovedností Vůle (CHAR), pokud zkoušku složí postava jiného povolání.

Atributy

Kvalita štítu 2
Hmotnost 1,2
Cena 250 zl
Kategorie Lehké
Více informací

Klobouk všech klobouků

Tento doplněk se nachází v sadách:
Zlatohlávkovy Artefakty

Na první pohled vypadá tento předmět jako obyčejný klobouk. Prostý, nudný, nenápadný. Jakmile si jej však nasadíte, změní podobu podle vašich přání či nálady. Během okamžiku se může proměnit v elegantní cylindr, hrubou kožešinovou čepici, blyštivou korunu, rytířskou přilbici nebo třeba honosný baret.

Atributy

Hmotnost 0,3 liber
Cena 150 zlatých
Více informací

Grimoár Canvas (Kniha jedových kouzel)

Tento doplněk se nachází v sadách:
Zlatohlávkovy Artefakty

Kniha plná jedových kouzel funguje jako klasická kouzelnická kniha (PPZpH Kouzlení z knih) s rozdílem, že vyžaduje nalazení skrze hod na Vůli (CHAR) vs 15. Kniha sváže s nositelem do příští rovnodennosti a umožní kouzlit z knihy bez dodatečné obtížnosti pro Kouzlení z knih (PPZpH Kouzlení z knih). Při každé jarní nebo podzimní rovnodennosti proběhne zpětné ověření +3. Neúspěch způsobí, že ke klasickému Kouzlení z knih přidá dalších +5 k obtížnosti kouzla.

Atributy

Hmotnost 0,6 liber
Cena 6 zl (dle notáře
Více informací

Tsumoniny vějíře

Tento doplněk se nachází v sadách:
Zlatohlávkovy Artefakty

Pár širokých vějířů s jádrem z kalené oceli oblečené do tepaného bronzu; žebra z santalového dřeva tmavnou do barvy datlí a na jejich vrcholcích se jako ostré zuby cení tenké ocelové hroty.  Vějíře se aktivují v boji či během pohybu při skoku. Lze započítat bonus za schopnosti Kompatibilní s bonusy Vražedné ostří Zloděje (+2 k ÚČ a OČ), Obratného bojovníka pokročilého Zloděje (OBR místo SIL), Vražedné zbraně Assassina (+3 k ÚČ a OČ) nebo Zbraně Gentlemana Sicca (+3 k ÚČ a OČ).

Atributy

Druh zbraně Lehké krátké
Útočnost ROZLOŽENÝ 0 (sečné)
Zranění ROZLOŽENÝ 3 (sečné)
Obrana ROZLOŽENÝ 0
Útočnost SLOŽENÝ 2 (drtivé)
Zranění SLOŽENÝ 0 (drtivé)
Obrana SLOŽENÝ 1
Hmotnost 0,5 libry
Cena 500 zlatých
Dosah 1,5 sáhu
Více informací

Úsvit a Soumrak

Tento doplněk se nachází v sadách:
Zlatohlávkovy Artefakty

Úsvit a Soumrak jsou jeden a ten samý krátký meč se dvěma podobami, očištěnou a znesvěcenou. Záleží tak, v jaké podobě bude nalezen. Nelze tedy mít oba meče najednou!

Atributy

Druh zbraně Lehké
Útočnost ÚSVITU 6
Zranění ÚSVITU 2
Obrana ÚSVITU 2
Útočnost SOUMRAKU 6
Zranění SOUMRAKU 3
Obrana SOUMRAKU 0
Typ zbraně Krátký meč
Dosah 1,5 sáhu
Hmotnost 0,95 lb
Cena 1 200 zl (Soumrak), 2 500 zl (Úsvit)
Více informací

Kožich myší princezny

Tento doplněk se nachází v sadách:
Zlatohlávkovy Artefakty

Tento plášť na první pohled působí velmi skromně až zanedbaně. Je ušitý z krysí kůže, která nevypadá nijak vzácně. Kožešina je šedivá, prošoupaná na několika místech a její odstíny se pohybují od ocelové šedi až po tmavší odstíny připomínající popel. Přesto má však tento plášť překvapivě hebkou strukturu, která připomíná samet, pokud se jej dotknete. Jednoduchý, nenápadný střih dává plášti všední vzhled, což je podpořeno zapínáním z obyčejné kostěné spony, která jej udržuje na ramenou nositele. Plášť se obepne kolem nositele a promění ho v krysu velikosti A1 (PPZ bestiář: Obří krysa, s. 120). Tato proměna trvá až 1 směnu denně.

Atributy

Hmotnost 1 lb
Cena 250 zlatých
Kategorie Oděv
Více informací

Smějící víno

Tento doplněk se nachází v sadách:
Jedy a lektvary vlastní výroby

Léčící víno se smíchem jako vedlejším účinkem

Atributy

Mana 15 +10x
Suroviny 45
Základ víno
Výroba 30 min.
Popis červené víno, s lehce skořicovím nádechem konzumace
Použití konzumace
Obtížnost 16 +2x
Vyžaduje Lektvary a elixíry
Četnost 1 den
Nebezpečnost 12 +-x
Více informací

🧪Alchymistické ingredience pro v1.0

Spousty bylinek a trofejí, které lze získat z monster. Včetně kartiček využitelných při hraní.

Více informací

Elixír klechták (starodávná verze lektvaru ranhojič)

Atributy

Mana 30
Suroviny 22
Základ nějaká forma tuku (sádlo, máslo, poživatelný olej) + míza stromu
Trvání 3 min
Výroba 12 min
Použití nalití na ránu nebo vypití
Obtížnost 10
Vyžaduje přísun tepla (oheň)
Více informací

Brnění z oceli Avalony

Atributy

Kvalita zbroje +5
Hmotnost A 22 lb
Hmotnost B 33 lb
Hmotnost C 46 lb
Kategorie Těžké
Požadovaná síla +2
Více informací

Meč z oceli Avalony

Atributy

Útočnost 8
Zranění 2
Obrana 1
Typ zbraně obouruční meč
Hmotnost 3,25 lb
Obouruční Ano
Druh zbraně Těžké
Požadovaná síla +2
Více informací

Diadém krásy - Soutěž

LEGENDA Pro krásu se musí trpět. Legenda vypráví o urozené šlechtičně posedlé vlastní krásou, která získala záhadný diadém z podivného krámku. Od chvíle, kdy si jej poprvé nasadila, nedokázala odtrhnout pohled od svého odrazu a postupně ztratila pojem o čase i sama o sobě. Po týdnech posedlosti byla nalezena mrtvá, s diadémem pevně přirostlým k hlavě. Když jej služebné konečně strhly, z její lebky vytryskla černá krev, Mechanika: Diadém krásy z temné flóry poskytuje nositeli +2 k stupni CHAR a výhodu na všechny CHAR akce vůči humanoidům, kteří jej vidí poprvé. Zároveň však při každém nasazení, sundání a každé hodině nošení vyžaduje hod na Vůli proti obtížnosti 7, které se s každým takovým okamžikem zvyšuje o +1. Neúspěch jen posílí příjemný, otupující účinek diadému, ale při úspěchu si nositel uvědomí nebezpečí a může jej sundat - za cenu 1k6 trvalého snížení maximálního zdraví, krvácení a dalšího poškození +2 za každé předchozí nasazení či sundání. Bezpečné odstranění je možné pouze zkušeným teurgem.

Více informací

Čištění vody v RPG světech pomocí Kamene života

Inspirace pro každého, kdo chce přemýšlet nad nezávadnou vodou.

Více informací