Doplňky
trpaslíci chaosu
Atributy
Najdi bytost
Kouzlo umožňuje nalézt bestie a magické tvory tedy bytosti, na jejichž lov se Chodci specializují. Po dobu trvání chodec vnímá směr, přibližnou vzdálenost a pohyb cíle.
Atributy
Najdi osobu
Hraničář vycítí směr a přibližnou vzdálenost k hledané osobě. Bez hmotné vazby kouzlo selže. Pokud osobu hraničář nikdy neviděl, získává Nevýhodu (+5 k obtížnosti). Kouzlo nepůsobí na nemrtvé, démony ani bytosti chráněné magií proti věštění.
Atributy
Síť prokletého včelaře
Prokletý předmět umožňující svému nositeli využívat moci Roje, dokud ho samotnéhoi nepohltí.
Korzárovy vraždožabky (sada)
Sada pěti vrhacích hvězdic. Nad vodní hladinou se hvězdice odráží a stabilizuje let. K základnímu dosahu vrhu přičti +20 sáhů. Při boji získáš Výhodu (bonus +5) k hodu na útok proti cíli v kovové zbroji nebo krytého kovovým štítem. Pokud bojuješ proti nepřátelům beze zbroje, jejich zbroj je nekovová (vycpávaná, prošívaná či kožená) nebo nemá přírodní typ zbroje z typu rohoviny, chitinu či kamene zásah způsobí navíc jednorázové krvácení 1k6/2 zranění. Pokud hvězdice minula nad vodou svůj cíl a není v její trajektorii překážka, v dalším kole se vrátí k nositeli. Jako reakci hoď Reflex (OBR) vs 15. Máš-li schopnost Vějíř dýk, můžeš s touto sadou vrhnout o 1 hvězdici navíc (celkem +1 projektil).
Atributy
Miska z prvotní hlíny
Miska z hrubé, ale pevné bezešvé hlíny o průměru zhruba jedné dlaně. Stěny jsou nepravidelné, jako by je tvarovala spíš ruka než kruh. Povrch zůstává matný, v odstínech tlumené okrové a cihlové; v pálených místech se objevují jemné pihy tmavších zrnek. Ten, kdo se během dne nají z Misky z prvotní hlíny a poté absolvuje plnohodnotný dlouhý odpočinek, získá na následujících 1k6 dní Výhodu (bonus +5) k hodům Odolnosti proti nemocem, běžným horečkám a únavovým stavům. Rostliny zasazené do zeminy v Miske rostou přibližně desetkrát rychleji než obvykle v daném podnebí.
Atributy
Thuldur - Pěst zkázy
Thuldur je masivní bourací kladivo vyrobené z pyrexitu, vzácného a mimořádně odolného kovu s načervenalým leskem a jádro má ze zkamenělého dřeva. Potřebná síla pro nošení kladiva je Oprava +3.
Atributy
Dohlížitelův terč
Dohlížitelův terč je malý kulatý puklíř o průměru sotva půl sáhu, určený pro boj zblízka a volný pohyb. Čelní plát je z šedomodré oceli vytažené do mělkého kužele se zvýrazněným středovým pukem. Okraj lemuje fialový arxonitový pás. Nositel má díky němu bonus +2 k obraně. Puklíř je velmi lehký, k jeho použití stačí i síla s opravou SIL pod 0. Štít se používá v aktivní obraně. Výhody smí využívat postava zasvěcená bohyni Gwen nebo ta postava jež projde její zkouškou. Jeho bariéra je ovládaná dovedností Prosby (CHAR) nebo v omezené míře dovedností Vůle (CHAR), pokud zkoušku složí postava jiného povolání.
Atributy
Klobouk všech klobouků
Na první pohled vypadá tento předmět jako obyčejný klobouk. Prostý, nudný, nenápadný. Jakmile si jej však nasadíte, změní podobu podle vašich přání či nálady. Během okamžiku se může proměnit v elegantní cylindr, hrubou kožešinovou čepici, blyštivou korunu, rytířskou přilbici nebo třeba honosný baret.
Atributy
Grimoár Canvas (Kniha jedových kouzel)
Kniha plná jedových kouzel funguje jako klasická kouzelnická kniha (PPZpH Kouzlení z knih) s rozdílem, že vyžaduje nalazení skrze hod na Vůli (CHAR) vs 15. Kniha sváže s nositelem do příští rovnodennosti a umožní kouzlit z knihy bez dodatečné obtížnosti pro Kouzlení z knih (PPZpH Kouzlení z knih). Při každé jarní nebo podzimní rovnodennosti proběhne zpětné ověření +3. Neúspěch způsobí, že ke klasickému Kouzlení z knih přidá dalších +5 k obtížnosti kouzla.
Atributy
Tsumoniny vějíře
Pár širokých vějířů s jádrem z kalené oceli oblečené do tepaného bronzu; žebra z santalového dřeva tmavnou do barvy datlí a na jejich vrcholcích se jako ostré zuby cení tenké ocelové hroty. Vějíře se aktivují v boji či během pohybu při skoku. Lze započítat bonus za schopnosti Kompatibilní s bonusy Vražedné ostří Zloděje (+2 k ÚČ a OČ), Obratného bojovníka pokročilého Zloděje (OBR místo SIL), Vražedné zbraně Assassina (+3 k ÚČ a OČ) nebo Zbraně Gentlemana Sicca (+3 k ÚČ a OČ).
Atributy
Úsvit a Soumrak
Úsvit a Soumrak jsou jeden a ten samý krátký meč se dvěma podobami, očištěnou a znesvěcenou. Záleží tak, v jaké podobě bude nalezen. Nelze tedy mít oba meče najednou!
Atributy
Kožich myší princezny
Tento plášť na první pohled působí velmi skromně až zanedbaně. Je ušitý z krysí kůže, která nevypadá nijak vzácně. Kožešina je šedivá, prošoupaná na několika místech a její odstíny se pohybují od ocelové šedi až po tmavší odstíny připomínající popel. Přesto má však tento plášť překvapivě hebkou strukturu, která připomíná samet, pokud se jej dotknete. Jednoduchý, nenápadný střih dává plášti všední vzhled, což je podpořeno zapínáním z obyčejné kostěné spony, která jej udržuje na ramenou nositele. Plášť se obepne kolem nositele a promění ho v krysu velikosti A1 (PPZ bestiář: Obří krysa, s. 120). Tato proměna trvá až 1 směnu denně.
Atributy
Smějící víno
Léčící víno se smíchem jako vedlejším účinkem
Atributy
🧪Alchymistické ingredience pro v1.0
Spousty bylinek a trofejí, které lze získat z monster. Včetně kartiček využitelných při hraní.
Elixír klechták (starodávná verze lektvaru ranhojič)
Atributy
Brnění z oceli Avalony
Atributy
Meč z oceli Avalony
Atributy
Diadém krásy - Soutěž
LEGENDA Pro krásu se musí trpět. Legenda vypráví o urozené šlechtičně posedlé vlastní krásou, která získala záhadný diadém z podivného krámku. Od chvíle, kdy si jej poprvé nasadila, nedokázala odtrhnout pohled od svého odrazu a postupně ztratila pojem o čase i sama o sobě. Po týdnech posedlosti byla nalezena mrtvá, s diadémem pevně přirostlým k hlavě. Když jej služebné konečně strhly, z její lebky vytryskla černá krev, Mechanika: Diadém krásy z temné flóry poskytuje nositeli +2 k stupni CHAR a výhodu na všechny CHAR akce vůči humanoidům, kteří jej vidí poprvé. Zároveň však při každém nasazení, sundání a každé hodině nošení vyžaduje hod na Vůli proti obtížnosti 7, které se s každým takovým okamžikem zvyšuje o +1. Neúspěch jen posílí příjemný, otupující účinek diadému, ale při úspěchu si nositel uvědomí nebezpečí a může jej sundat - za cenu 1k6 trvalého snížení maximálního zdraví, krvácení a dalšího poškození +2 za každé předchozí nasazení či sundání. Bezpečné odstranění je možné pouze zkušeným teurgem.
Čištění vody v RPG světech pomocí Kamene života
Inspirace pro každého, kdo chce přemýšlet nad nezávadnou vodou.