Doplňky
Lysandra
Bývalá sochařka Kamengardkého hradního pána, nyní strážkyně zámecké zahrady a přilehlého živého bludiště na plný úvazek v podobě Gorgony.
Atributy
Lysandřino sochařské náčiní
Sochařské náčiní Paní Lysandry, dvorní sochařky v Kamengardské pevnosti, které se rozhodně nepřihodilo nic zlého...
Atributy
Přívěsek mocné teleportace
Lehce rozbitý a velmi zlomyslný přívěsek, který umožňuje teleportaci, ne vždy však tam, kam by majitel chtěl.
Atributy
Noblesní plášť velkohubého barda
aneb: jak to tak někdy dopadá, když se někdo chlubí cizím peřím a nedá si při tom pozor na jazyk...
Atributy
Nové kartičky společníků hraničáře a kouzelníka
Balíček 6 karet se základními zvířecími přítelíčky vhodnými pro oneshoty pro postavy na 6. úrovni. Jsou tvořeny pro Zjednodušené deníky.
Aveyronská lucerna
Starobylá závěsná Lucerna ze stříbřitě černého kovu. Kovové pláty v sobě mají jemně vyrytá alchymistická znamení připomínající spleť popínavých růží. Co na tom, že je lehce proklatá.
Atributy
ochranný amulet "Chůvička"
Ochranný magický předmět, navržený k ochraně těch nejslabších.
Ďáblova sekera
Nebezpečná sekera s vlastní hlavou, vonící po síře.
Atributy
Toulec Jestřábího oka
Speciální vybavení pro lučištníky, kterým nestačí cíl jen zasáhnout.
Tětiva z hřívy jednorožce
Magická surovina pro vylepšení luků, extra užitečná méně silným jedincům.
Amulet funebráka
Jedinečný magický předmět, zplozen temnou magií. Ultimátní výrobek nekromanta alchimisty a způsob jak setrvat za každou cenu na tomto světě.
Boty mrtvého muže
Jedinečné magické boty přinášející několik pěkných výhod a jeden velký problém.
Upírúv plášť
Jedinečný magický plášť, propůjčující schopnost změny v netopýra.
Atributy
Hrudní (koš) plát
Zakopl jsi o hrudní koš obrovského tvora. Při bližším ohledání jsi zjistil že se jedná o zbroj. Jedinečná nekovová zbroj, s možností vylepšení.
Atributy
Helmice z lebky
Helmice vyrobená z hlavy moudrého obra. Jedinečný předmět. Zvyšuje KZ, chrání hlavu před triky a poskytuje bonus k vůli.
Atributy
Černý střep padlého rytíře
Černý střep (magický, dlouhý meč) patřil rytíři náležícímu k paladinskému řádu. Zapřísahal se že jeho duše nedojde klidu dokud... (vlož vhodnou zápletku). Kdokoli se rozhodne Černý střep používat, by měl dodržovat rytířské cnosti. Jinak hrozí ne jen že ho Střep nebude chtít poslouchat, ale v tu nejméně vhodnou chvíli vyklouzne z ruky, nebo vypadne s pochvy a podobně.