Doplňky

Jméno
Autor
Hodnocení
Kategorie

Pandodlak

Pandodlaci jsou vzácní a tajemní lykantropové pocházející z odlehlých východních krajů, kde bambusové háje šplhají po svazích mlžných hor. Na rozdíl od svých medvědích příbuzných jsou pandodlaci známí svou klidnou, kontemplativní povahou a hlubokou moudrostí. Mnozí z nich žijí v odloučení jako poustevníci nebo se připojují k mnišským řádům, kde jejich dlouhověkost a trpělivost z nich činí respektované učitele.

Atributy

icon-strength Síla 16
icon-dexterity Obratnost 12
icon-constitution Odolnost 18
icon-intelligence Inteligence 18
icon-charisma Charisma 16
Životy 120
Mana 56
Úroveň 12
Výzva 3x9
Velikost C
Pohyblivost 36
Útočné číslo 13/+3 (dřevěná hůl) 2×, 9/+4 (tlapa) 2x
Základní obrana 8 (mnišské roucho)
Obranné číslo 10 (dřevěná hůl)
Zvláštní schopnosti Smysly lykantropa. Lykantropie, Mnišství, Vnitřní klid, Kutálení, Neohrabanost pandy
Rezistence Nemagické zranění
Imunita Nemoci
Slabina stříbro, akrobacie
Dovednosti Atletika 3 (SÍL), Reflex 2 (OBR), Výdrž 4 (ODO), Znalost přírody 5 (INT), Vnitřní zvíře 4 (CHAR), Prosby 4 (INT), Vůle 3 (CHAR), Akrobacie 0 (OBR)
Četnost 1-2
Výskyt Hory, kláštery, pralesy
Typ Lykantrop
Zkušenosti 4600
Více informací

Hipogryf - Jízdní zvíře

Hipogryf je majestátní stvoření vzniklé spojením orla a koně. Oproti gryfovi je méně agresivní a inteligentnější, avšak stále extrémně nebezpečný. Často se vyskytuje v horských oblastech, na náhorních plošinách a v otevřených skalnatých krajinách, kde má dostatek prostoru ke vzletu. Některé kultury jej dokázaly ochočit a využívají jej jako elitní létající jízdní zvíře.

Atributy

icon-strength Síla 18 (+4)
icon-dexterity Obratnost 16 (+3)
icon-constitution Odolnost 15 (+2)
icon-intelligence Inteligence 4 (-3)
icon-charisma Charisma 14 (+2)
Životy 72
Úroveň 9
Výzva 2x9
Velikost C
Pohyblivost 70 (na zemi) 94 (létání)
Útočné číslo Pařáty: (4+5/+3+4/+2) =13/+5 (2xza kolo), Kopyta: (4+4/+2+4/+2)= 12/+4(útok možný pokud se nepřítel nachází za zády) , Zobák (4+4/+1+4/+2)=12/+3
Základní obrana (3+5+2)=10 (srst, peří)
Obranné číslo (3+5+4)= 12 (srst, peří)
Zvláštní schopnosti Ostrý zrak, Nálet, Kopyta
Dovednosti Atletika (SIL): 16, Reflex (OBR): 15, Postřeh (INT): 13, Vůle (CHA) 14
Četnost 1 - 2
Výskyt Hory, Pláně, Náhorní plošiny
Typ Zvíře
Zkušenosti 3000
Ochočitelnost 20
Cena 450 Zl
Více informací

Ceník předmětů z PPP a artefaktů

Ceník předmětů z Pravidel pro pokročilé a artefaktů.

Více informací

Irbisové

Humanodni rasa sněžných levhartů která obývá horské chladné oblasti.

Atributy

icon-strength Síla 6
icon-dexterity Obratnost 8
icon-constitution Odolnost 6
icon-intelligence Inteligence 5
icon-charisma Charisma 8
Velikost A
Výška 165-180cm
Váha 60-85kg
Pohyblivost 30+OBR
Více informací

Zakřivená dýka

Relikvie boha krve Al-Khama.

Atributy

Útočnost 2
Zranění 1
Obrana 1
Typ zbraně Bodná
Dosah 1,5 sáhu
Hmotnost 0,5 lb
Cena 800 zl
Druh zbraně Lehké krátké
Odevření žil: Dýka s každým zásahem způsobuje 1 kostku krvácivého zranění.
Sepuku: Pokud se postava bodne, ztratí 3k6 životů a navíc získá 1 kostku krvácení, po dobu dokud postava krvácí, má hrdina výhodu +5 k útočnému číslu.
Více informací

trpaslíci chaosu

Atributy

icon-strength Síla 7
icon-dexterity Obratnost 8
icon-constitution Odolnost 9
icon-intelligence Inteligence 8
icon-charisma Charisma 3
Velikost A
Výška 150-160
Váha 80-150
Pohyblivost 20
Více informací

Najdi bytost

Kouzlo umožňuje nalézt bestie a magické tvory tedy bytosti, na jejichž lov se Chodci specializují. Po dobu trvání chodec vnímá směr, přibližnou vzdálenost a pohyb cíle.

Atributy

Duševní síla 8
Dosah koule o poloměru 1 míle
Rozsah 1 tvor
Trvání 1 směna
Vyvolání 5 kol
Obtížnost 14
Vyžaduje Hmotná vazba, 6. úroveň, specializace Chodec, Chodecká magie
Více informací

Najdi osobu

Hraničář vycítí směr a přibližnou vzdálenost k hledané osobě. Bez hmotné vazby kouzlo selže. Pokud osobu hraničář nikdy neviděl, získává Nevýhodu (+5 k obtížnosti). Kouzlo nepůsobí na nemrtvé, démony ani bytosti chráněné magií proti věštění.

Atributy

Duševní síla 5
Dosah 3 míle
Rozsah 1 osoba
Trvání 1 směna
Vyvolání 2 kola
Obtížnost 10
Vyžaduje Část hledané osoby nebo její věc
Směr magie Magie pocestných
Více informací

Síť prokletého včelaře

Prokletý předmět umožňující svému nositeli využívat moci Roje, dokud ho samotnéhoi nepohltí.

Více informací

Korzárovy vraždožabky (sada)

Tento doplněk se nachází v sadách:
Zlatohlávkovy Artefakty

Sada pěti vrhacích hvězdic. Nad vodní hladinou se hvězdice odráží a stabilizuje let. K základnímu dosahu vrhu přičti +20 sáhů. Při boji získáš Výhodu (bonus +5) k hodu na útok proti cíli v kovové zbroji nebo krytého kovovým štítem. Pokud bojuješ proti nepřátelům beze zbroje, jejich zbroj je nekovová (vycpávaná, prošívaná či kožená) nebo nemá přírodní typ zbroje z typu rohoviny, chitinu či kamene zásah způsobí navíc jednorázové krvácení 1k6/2 zranění. Pokud hvězdice minula nad vodou svůj cíl a není v její trajektorii překážka, v dalším kole se vrátí k nositeli. Jako reakci hoď Reflex (OBR) vs 15.  Máš-li schopnost Vějíř dýk, můžeš s touto sadou vrhnout o 1 hvězdici navíc (celkem +1 projektil).

Atributy

Útočnost 3
Zranění 3
Obrana 0
Dostřel 10/20 (+20x)
Typ zbraně Vrhací
Hmotnost 0,15 lb
Cena 150 zl (30 za jednu)
Vrhací Ano
Druh zbraně Lehké krátké
Více informací

Miska z prvotní hlíny

Tento doplněk se nachází v sadách:
Zlatohlávkovy Artefakty

Miska z hrubé, ale pevné bezešvé hlíny o průměru zhruba jedné dlaně. Stěny jsou nepravidelné, jako by je tvarovala spíš ruka než kruh. Povrch zůstává matný, v odstínech tlumené okrové a cihlové; v pálených místech se objevují jemné pihy tmavších zrnek. Ten, kdo se během dne nají z Misky z prvotní hlíny a poté absolvuje plnohodnotný dlouhý odpočinek, získá na  následujících 1k6 dní Výhodu (bonus +5) k hodům Odolnosti proti nemocem, běžným horečkám a únavovým stavům. Rostliny zasazené do zeminy v Miske rostou přibližně desetkrát rychleji než obvykle v daném podnebí.

Atributy

Hmotnost 0,5 lb
Cena 500 zl
Více informací

Thuldur - Pěst zkázy

Tento doplněk se nachází v sadách:
Zlatohlávkovy Artefakty

Thuldur je masivní bourací kladivo vyrobené z pyrexitu, vzácného a mimořádně odolného kovu s načervenalým leskem a jádro má ze zkamenělého dřeva. Potřebná síla pro nošení kladiva je Oprava +3.

Atributy

Útočnost 10
Zranění 5
Obrana 0
Typ zbraně Drtivá
Dosah 1,5 sáhu
Hmotnost 8 liber
Cena 350 zl
Obouruční Ano
Druh zbraně Těžké
Více informací

Dohlížitelův terč

Tento doplněk se nachází v sadách:
Zlatohlávkovy Artefakty

Dohlížitelův terč je malý kulatý puklíř o průměru sotva půl sáhu, určený pro boj zblízka a volný pohyb. Čelní plát je z šedomodré oceli vytažené do mělkého kužele se zvýrazněným středovým pukem. Okraj lemuje fialový arxonitový pás.  Nositel má díky němu bonus +2 k obraně. Puklíř je velmi lehký, k jeho použití stačí i síla s opravou SIL pod 0. Štít se používá v aktivní obraně. Výhody smí využívat postava zasvěcená bohyni Gwen nebo ta postava jež projde její zkouškou. Jeho bariéra je ovládaná dovedností Prosby (CHAR) nebo v omezené míře dovedností Vůle (CHAR), pokud zkoušku složí postava jiného povolání.

Atributy

Kvalita štítu 2
Hmotnost 1,2
Cena 250 zl
Kategorie Lehké
Více informací

Klobouk všech klobouků

Tento doplněk se nachází v sadách:
Zlatohlávkovy Artefakty

Na první pohled vypadá tento předmět jako obyčejný klobouk. Prostý, nudný, nenápadný. Jakmile si jej však nasadíte, změní podobu podle vašich přání či nálady. Během okamžiku se může proměnit v elegantní cylindr, hrubou kožešinovou čepici, blyštivou korunu, rytířskou přilbici nebo třeba honosný baret.

Atributy

Hmotnost 0,3 liber
Cena 150 zlatých
Více informací

Grimoár Canvas (Kniha jedových kouzel)

Tento doplněk se nachází v sadách:
Zlatohlávkovy Artefakty

Kniha plná jedových kouzel funguje jako klasická kouzelnická kniha (PPZpH Kouzlení z knih) s rozdílem, že vyžaduje nalazení skrze hod na Vůli (CHAR) vs 15. Kniha sváže s nositelem do příští rovnodennosti a umožní kouzlit z knihy bez dodatečné obtížnosti pro Kouzlení z knih (PPZpH Kouzlení z knih). Při každé jarní nebo podzimní rovnodennosti proběhne zpětné ověření +3. Neúspěch způsobí, že ke klasickému Kouzlení z knih přidá dalších +5 k obtížnosti kouzla.

Atributy

Hmotnost 0,6 liber
Cena 6 zl (dle notáře
Více informací

Tsumoniny vějíře

Tento doplněk se nachází v sadách:
Zlatohlávkovy Artefakty

Pár širokých vějířů s jádrem z kalené oceli oblečené do tepaného bronzu; žebra z santalového dřeva tmavnou do barvy datlí a na jejich vrcholcích se jako ostré zuby cení tenké ocelové hroty.  Vějíře se aktivují v boji či během pohybu při skoku. Lze započítat bonus za schopnosti Kompatibilní s bonusy Vražedné ostří Zloděje (+2 k ÚČ a OČ), Obratného bojovníka pokročilého Zloděje (OBR místo SIL), Vražedné zbraně Assassina (+3 k ÚČ a OČ) nebo Zbraně Gentlemana Sicca (+3 k ÚČ a OČ).

Atributy

Druh zbraně Lehké krátké
Útočnost ROZLOŽENÝ 0 (sečné)
Zranění ROZLOŽENÝ 3 (sečné)
Obrana ROZLOŽENÝ 0
Útočnost SLOŽENÝ 2 (drtivé)
Zranění SLOŽENÝ 0 (drtivé)
Obrana SLOŽENÝ 1
Hmotnost 0,5 libry
Cena 500 zlatých
Dosah 1,5 sáhu
Více informací

Úsvit a Soumrak

Tento doplněk se nachází v sadách:
Zlatohlávkovy Artefakty

Úsvit a Soumrak jsou jeden a ten samý krátký meč se dvěma podobami, očištěnou a znesvěcenou. Záleží tak, v jaké podobě bude nalezen. Nelze tedy mít oba meče najednou!

Atributy

Druh zbraně Lehké
Útočnost ÚSVITU 6
Zranění ÚSVITU 2
Obrana ÚSVITU 2
Útočnost SOUMRAKU 6
Zranění SOUMRAKU 3
Obrana SOUMRAKU 0
Typ zbraně Krátký meč
Dosah 1,5 sáhu
Hmotnost 0,95 lb
Cena 1 200 zl (Soumrak), 2 500 zl (Úsvit)
Více informací

Kožich myší princezny

Tento doplněk se nachází v sadách:
Zlatohlávkovy Artefakty

Tento plášť na první pohled působí velmi skromně až zanedbaně. Je ušitý z krysí kůže, která nevypadá nijak vzácně. Kožešina je šedivá, prošoupaná na několika místech a její odstíny se pohybují od ocelové šedi až po tmavší odstíny připomínající popel. Přesto má však tento plášť překvapivě hebkou strukturu, která připomíná samet, pokud se jej dotknete. Jednoduchý, nenápadný střih dává plášti všední vzhled, což je podpořeno zapínáním z obyčejné kostěné spony, která jej udržuje na ramenou nositele. Plášť se obepne kolem nositele a promění ho v krysu velikosti A1 (PPZ bestiář: Obří krysa, s. 120). Tato proměna trvá až 1 směnu denně.

Atributy

Hmotnost 1 lb
Cena 250 zlatých
Kategorie Oděv
Více informací

Smějící víno

Tento doplněk se nachází v sadách:
Jedy a lektvary vlastní výroby

Léčící víno se smíchem jako vedlejším účinkem

Atributy

Mana 15 +10x
Suroviny 45
Základ víno
Výroba 30 min.
Popis červené víno, s lehce skořicovím nádechem konzumace
Použití konzumace
Obtížnost 16 +2x
Vyžaduje Lektvary a elixíry
Četnost 1 den
Nebezpečnost 12 +-x
Více informací