Krokolev
Krokolev je děsivý hybrid dosahující délky až 5 sáhů, kombinující nejhorší vlastnosti obou druhů. Tělo má protáhlé jako krokodýl, ale s mohutně vyvinutými končetinami zakončenými ostrými drápy. Hlava je krokodýlí s dlouhou tlamou plnou ostrých zubů, ale s výraznějším čelem a hbitým tělem připomínající kostru kočkovitých. Kůže je pokrytá tmavými šupinami s ostrými štetinami připomínající hřívu.
Tyto tvory lze nalézt v bažinatých oblastech, kde číhají napůl ponořeni ve vodě jako plovoucí kmeny. Jsou to teritoriální samotáři, kteří se sdružují pouze během páření nebo při lovu větší kořisti. Jejich řev kombinuje lví řev s krokodýlím syčením a je slyšet na míle daleko.
Krokolvi jsou nočními lovci, kteří využívají své maskování k číhání na kořist. Dokáží zůstat nehybní hodiny, než se vrhnou na neopatrnou oběť. Jejich oblíbenou taktikou je vtáhnout kořist do vody, kde mají výhodu.
Celé jeho tělo se dá zužitkovat. Maso je vyhledávané. Zuby i drápy jsou chtěné u šperkařů i lovců. Kůže je vyhledávaná u koželuhů i zbrojířů.
Krokolvi preferují boj ve vodě nebo u břehu, kde mohou využít svou pohyblivost. Často se snaží oddělit jednoho nepřítele od skupiny a vtáhnout ho do vody. V boji používají kombinaci rychlých útoků drápy a ničivých chňapnutí tlamou. Jsou inteligentní lovci, kteří dokáží naplánovat past a využívat terén ve svůj prospěch.
Obojživelník (pasivní)
Krokolev je perfektně uzpůsobený životu na zemi i ve vodě. Ve vodě nemá žádné postihy na boj ani pohyb. Dokáže vydržet pod vodou až 2 směny bez dechu a má ve vodě Výhodu (bonus +5) k ověření dovedností Lov a Maskování.
Hybridní kůže (pasivní)
Krokolev má kůži kombinující ztvrzenou srst s krokodýlími šupinami, což mu poskytuje výjimečnou ochranu. Jeho ZO je o 1 vyšší než normálně a redukuje si jakékoliv fyzické zranění o 1.
Tichý lovec (pasivní)
Krokolev je mistr tichého pohybu na souši i ve vodě. Když se pohybuje rychlostí nejvýše poloviny své pohyblivosti, získává Výhodu (bonus +5) k hodům na Plížení.
Smrtící chňapnutí (dlouhá akce)
Když se Krokolev poprvé v souboji přiblíží nepozorovaně k nepříteli na vzdálenost k okamžitému útoku, může vystartovat okamžitým útokem tlamou s Výhodou (bonus +5) vůči ZO cíle.
Sevření a trhání (dlouhá akce)
Krokolev provede útok tlamou. Pokud zasáhne, pokusí se cíl sevřít - musí uspět v hodu na Atletiku (SIL) vs. Reflex (OBR) cíle. Při úspěchu je oběť sevřena a nemůže se pohybovat. Krokolev pak začne rotovat a trhat - každé kolo způsobuje automatické zranění 1k10+5 životů. Oběť se může pokusit vyprostit hodem na Atletiku (SIL) vs. Atletika (SIL) Krokolva. Po dobu sevření nemůže Krokolev jinak útočit.
Atributy

0 komentářů