Hipogryf - Jízdní zvíře
Hipogryf je majestátní stvoření vzniklé spojením orla a koně. Oproti gryfovi je méně agresivní, zato inteligentnější, avšak stále extrémně nebezpečný. Často se vyskytuje v horských oblastech, na náhorních plošinách a v otevřených skalnatých krajinách, kde má dostatek prostoru ke vzletu. Některé kultury jej dokázaly ochočit a využívají jej jako elitní létající jízdní zvíře.
Tělo hipogryfa je stavbou podobné koni, avšak přední končetiny i hlava jsou orlí. Záda kryjí mohutná opeřená křídla s rozpětím až 8 sáhů.
Zbarvení : Kaštanově hnědé, ocelově šedé, černé, bílé či jiné.
Hipogryfové jsou samotářští a všežraví. Páří se celý život a zřídka se vydávají dál než pár mil od svého hnízda. Když hipogryf brání svého druha či mláďata, bojuje na smrt. Hipogryfové nekladou vejce, ale rodí živá mláďata.
Hrdý tvor :
Hipogryf nikdy nezaútočí první, pokud není ohrožen on, jeho mládě nebo jezdec.
Cvičená letecká zvířata. Hipogryf se dá vycvičit jako věrný společník a letecké zvíře. Ze všech tvorů, jež mohou sloužit jako letecká zvířata, patří hipogryfové k nejsnáze cvičitelným (pokud se jedná o mláďata nebo odchována v zajetí) a nejvěrnějším, jakmile se řádně vycvičí.
ZVLÁŠTNÍ SCHOPNOSTI
Ostrý zrak (pasivní)
Hipogryf má Výhodu (bonus +5) ke všem ověřovacím hodům na Postřeh založeným na zraku.
Nálet (speciální akce)
Hipogryf se při letu vrhne na cíl v dosahu své Pohyblivosti při letu a provede jeden útok pařáty s Výhodou (+5).
Po zásahu si oběť hodí na Reflex (OBR) vs. Atletika (SIL) hipogryfa – při neúspěchu je Povalen.
Použití: 1× za 3 kola
Odkopnutí (reakce)
Pokud je hipogryf napaden zblízka na zemi ze zadu, může okamžitě místo obrany zaútočit zadními kopyty na útočníka. Útočník si háže si na Atletika (SIL) vs. Atletika (SIL) hipogryfa
- při neúspěchu je krom zranění i Odhozen do vzdálenosti 20 sáhů a taky Povalen.
- Navíc je přerušen útočníkův útok.
Použití: 1× za 3 kola.
Loot: peří v hodnotě 1zl, žíně
Atributy

0 komentářů